Garanție & Service
Pentru orice detalii legate de garanție va rugăm să contactați departamentul de service.
Toate produsele comercializate au o garanție ce variază între 2 și 5 ani. Garanția este valabilă doar în condițiile menționate după caz în Contract și anexele la acesta, în Factură, Certificatul de garanție și / sau Instrucțiunile de instalare și utlizare ale produsului. Pentru sistemele de ventilație , garanția se acordă doar dacă montajul și punerea în funcțiune a sistemului s-a realizat numai cu personal autorizat, cu respectarea instrucțiunilor de montare și manualul de utilizare și de a nu s-a intervervenit asupra produsului cu alte persoane decât cele autorizate.
Garanția se acordă doar cu condiția respectării programului de mentenanță indicat de producător ( minim reviziile periodice la 12 luni, înlocuirea filtrelor la minim 6 luni și numai cu filtre originale etc. dacă în manualul de instrucțiuni /utilizare nu sunt prevăzute mai des ) cu un prestator autorizat și care este menționat în lista inclusă în certificatul de garanție . Nu fac obiectul garanției deteriorări ale echipamentelor și sistemelor de ventilație cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de montaj, inclusiv , dar fără a se limita la, montarea cu personal neautorizat, neschimbarea filtrelor la timp sau cu filtre originale, neefectuarea reviziilor la timp, neefectuarea operațiilor de întreținere și curățare periodică Spre exemplu:, curățarea ventilatoarelor de praf, spălarea recuperatorului, etc.
NU fac obiectul garanției în cazul sistemelor de ventilație modificări ușoare ale sunetului realizat de părțile în mișcare (ventilatoare, clapete, etc), datorate unei uzuri normale a acestora. Produsul beneficiază de garanție doar dacă nu funcționează la parametrii specificați de producător în manualul de utilizare/ instrucțiuni , fișa tehnică sau certificatul de garanție. Orice alte nemulțumiri legate de produs nu fac obiectul garanției.
Garanția se acordă în funcție de tipul defecțiunii identificate și poate constă în următoarele modalități: întreținere , reparare sau înlocuire. Termenul de acordare a garanției este 15 de la dată sesizării defecțiunii , în funcție de complexitatea acesteia.
Pentru respectarea acestui termen Cumpărătorul are obligația că, în cazul în care defecțiunea nu se poate remedia de la distanță , în termen de 48 de ore de la dată sesizării, să trimită produsul în service sau să asigure accesul la produs. În cazul în care este necesară o deplasare pe teren (aceasta va fi programată de comun acord între cumpărător și firma de service).
După constatarea defecțiunii , cumpărătorul va fi informat cu privire la termenul de remediere al defecțiunii . În cazul în care este necesară înlocuirea unei piese ce trebuie comandată de la producător /trimiterea produsului în fabrică / înlocuirea produsului, Cumpărătorul va fi informat cu privire la acest aspect și termenul avansat de producător pentru rezolvarea situației. În cazul în care
Cumpărătorul este de acord cu modalitățile propuse de remediere a defecțiunii, acesta va acceptă că termenul de acordare a garanției este cel indicat de producător pentru rezilvarea situației. În cazul în care se dovedește că nu era un caz de acordare a garanției , iar firma de service a deplasat o echipa pentru soluționarea reclamației, contravaloarea intervenției se va achita de către Cumpărător în termen de 48 de ore de la efectuare, costul fiind de 300 lei/ ora / persoană, incluzând și timpul de transport.
În cazul în care se dovedește că nu era un caz de acordare a garanției, iar produsul a fost trimis în service se percepe, separat de valoarea reparației, dacă este cazul, suma de 150 lei pentru diagnoză.
Shipping Options | Delivery Time | Price |
---|---|---|
Standard Shipping | Delivery in 5 – 7 working days | $8.00 |
Express Shipping | Delivery in 3 – 5 working days | $12.00 |
1 – 2 day Shipping | Delivery in 1 – 2 working days | $18.00 |
Free Shipping | Delivery in 4 – 5 working days | $0 |